Lego Puzzle ve Lego Sayı Oyunu

18 Tem

Lego Puzzle:

Fikir Pinterestten. Yapımı basit. LEgolar ile kağıt üzerinde bir şekil oluşturdum ve şeklin etrafını kalem ile çizdim. Hangi şekli hangi boyuttaki lego ile yaptığımı şeklin altına yazdım. Kağıdı ve kullanması gereken legoları Barış’ın önüne koydum, hemencik yaptı tabii. Çok daha önce denemeliymişiz bunu.. Çok hoşuma gitti, ama basit geldi benim kuzuya. daha zor ve farklı olasılıkların mümkün olmadığı şekiller bulmam gerek şu anda bizim için de faydalı olması için..
Yeni klasör (2)10

Legolar ile Sayı Oyunu:
Bir kartona 0-10 arası sayıları yazdım. Üstünde yazan sayı kadar lego kulesi yaptık karton üzerinde. yaptığımız kulelerin üzerine minik uğurböceklerimizi koyduk, onların evleriymiş o kuleler. Bir süre uğurböceklerini konuşturduk (hala geçmedi diyalog kurma sevdası, one dedi bu ne cevap verdiye devammm 🙂 )
Yeni klasör (2)15

Yorumlarınız bizim için önemli...