Deniz Aktivite Paketi

24 Ağu

Takip ettiğim yabancı blog ve sitelerde yayınlanan aktivite paketlerini bilgisayara indirip arşivliyorum uzun zamandır, birçok konuyu içeren muazzam bir arşivim oldu bu sayede. Çok çeşitli aktiviteler var bu paketlerde: sayılar, renkler,harfler, yazmaya hazırlık alıştırmaları, flash kartlar, yapbozlar, farklı olanı bul, sonra geleni bul tarzı oyunlar, sınıflandırma oyunları, zarla oynanan oyunlar vs. Dün arşivden denizle ilgili dosyaları taradım ve Barış’ın yapabileceği sayfaların çıktılarını aldım. Severek yaptı. Kalemle işaretlenecek sayı oyunu sayfalarını tekrar oynayabilmemiz için şeffaf dosya içinde sundum.

Dosyaları 3dinosours.com sitesinde bulabilirsiniz.

4 Yanıt to “Deniz Aktivite Paketi”

  1. Burcın Eylül 12, 2012 19:08 #

    dosyalar indirilemiyor malesef 😦

    • barisingunlugu Eylül 12, 2012 19:20 #

      Simdi siz soyleyince kontrol ettim, bir problem gorunmuyor sorunsuz bir sekilde indirdim ben bilgisayara. Size nasil bir hata verdi?

  2. mutlulukbizimle Eylül 19, 2012 14:07 #

    Henüz 22 aylık olmamıza rağmen ben de indirdim, şekillerle eğlenmeyi seviyoruz. Teşekkürler!

Yorumlarınız bizim için önemli...